Vladimir Plahotniuc a renunțat la 2 posturi TV. Canal 3 și Canal 2 au trecut în posesia consilierului său de PR, Oleg Cristal

Ultimele modificări la Codul Audiovizual au adus noi schimbări pe piața media. Astfel, liderul PD, Vladimir Plahotniuc, s-a văzut nevoit să renunțe la proprietatea asupra a 2 posturi TV pe care le deținea.

Potrivit newsmaker.md, Canal 3 și Canal 2 au trecut de la General Media Group Corp în posesia companiei Telestar Media, deținută de jurnalistul Oleg Cristal, care este și consilierul de imagine al lui Plahotniuc.

Vladimir Plahotniuc a renunțat la 2 posturi TV. Canal 3 și Canal 2 au trecut în posesia consilierului său de PR, Oleg Cristal
(Colaj: diez.md)

Potrivit sursei, liderul democrat rămâne acum cu 2 posturi de televiziune, Prime și Publika TV, dar și cu alte 2 de radio, Muz FM și Publika FM. Decizia de cesiune a posturilor Canal 3 și Canal 2 a fost aprobată în ședința de vineri, 12 mai de Consiliul Coordonator al Audioviziualului.

Newsmaker scrie că noul proprietar al celor 2 posturi de televiziune, compania Telestar Media, a fost fondată acum 2 săptămâni de către jurnalistul Oleg Cristal, cel care este și administratorul companiei. Cristal este fostul redactor general al Publika TV, ulterior al întregului holding media, GMG. În ultima perioadă, fostul jurnalist este unul din consilierii media și PR ai liderului democrat. 

Oleg Cristal nu a comentat deocamdată tranzacția. Pentru Newsmaker, proprietarul companiei Telestar Media a refuzat să răspundă la întrebări pe care le-a catalogat drept provocatoare. 

Cum ți s-a părut articolul?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Pentru a putea comenta, este nevoie să vă autentificați, folosind e-mailul și parola cu care v-ați înregistrat pe UNIMEDIA.