Unul dintre cele două ziare de opoziţie din Ungaria îşi încetează apariţia, după victoria lui Orban

Cotidianul Magyar Nemzet din Ungaria, unul dintre cele două ziare de opoziţie cu frecvenţă zilnică din această ţară, îşi va înceta apariţia, după 80 de ani de la înfiinţare, după victoria prim-ministrului Viktor Orban la alegerile legislative, scrie Reuters, citat de digi24.ro.

Unul dintre cele două ziare de opoziţie din Ungaria îşi încetează apariţia, după victoria lui Orban
(Foto: hungarianfreepress.com)

Anunţul a fost făcut, marţi, de compania care a editat cotidianul.

Magyar Nemzet este deţinut de Lajos Simicska, fost aliat al prim-ministrului Viktor Orban, cu care a intrat apoi în conflict, devenind unul dintre cei mai vocali oponenţi ai acestuia în campania electorală, relatează digi24.ro.

Pub

Proprietarul ziarului Magyar Nemzet va închide şi postul de radio Lanchid Radio, în timp ce televiziunea Hir TV, deţinută de acelaşi grup, va suferi modificări.

Viktor Orban a ieşit învingător după victoria zdrobitoare a partidului său naţional-conservator în alegerile legislative ungare, care-i oferă al treilea mandat consecutiv. 

Cum ți s-a părut articolul?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Pub

Pentru a putea comenta, este nevoie să vă autentificați, folosind e-mailul și parola cu care v-ați înregistrat pe UNIMEDIA.

Dacă nu aveți un cont înregistrat pe UNIMEDIA,
înregistrați-vă AICI